fbpx
1

Digitálna marketérka – dobrovoľnícka pozícia

Humánny pokrok hľadá nové posily, ktoré budú dušou nášho tímu a chcú pomôcť budovať svet bez krutosti voči zvieratám. Aktuálne hľadáme človeka, ktorý nám pomôže posunúť náš digitálny marketing na novú úroveň a zastreší naše reklamné kampane.

Miesto výkonu práce: diaľkovo

Kedy: ihneď/dohodou

Pracovná doba: flexibilná, 6 hodín týždenne

Do kedy: 6 mesiacov s možnosťou predĺženia a rozšírenia úväzku

Odmena: neplatená dobrovoľnícka pozícia

Náplň práce:

Digitálna marketérka zastreší naše reklamné úsilie naprieč všetkými oddeleniami Humánneho pokroku a postará sa o to, že naše digitálne reklamy budeme využívať efektívne a naplno. To bude zahŕňať všetko od pravidelných fundraisingových kampaní, cez veľké kampane za zmenu legislatívy ochraňujúcej zvieratá na Slovensku a vo svete, až po rôzne eventy a náborové kampane organizácie. Digitálna marketérka bude toto úsilie zastrešovať a koordinovať, bude premieňať podklady a zadania od jednotlivých tímov na správne zacielené reklamné kampane s vhodne nastavenými konverziami a analytikou, a tieto bude následne vyhodnocovať a navrhovať ako ich môžeme robiť efektívnejšie.

  • Tvorba a správa reklamných kampaní na Facebooku, Instagrame a LinkedIne
  • Tvorba a správa reklám na AdWords
  • Prieskum a identifikovanie vhodných cieľových skupín a konverzií
  • Analýza výkonu našich kampaní

Požiadavky na uchádzačku/a:

Pozícia je vhodná pre začiatočníka/čku s aspoň základnými skúsenosťami s bežnými reklamnými nástrojmi ako Facebook Ad Manager či AdWords a s Google Analytics. Nie je nutné mať bohaté skúsenosti, ale je potrebné mať v týchto nástrojoch aspoň základnú orientáciu. K pozícii poskytneme všetko potrebné úvodné zaškolenie pre Facebook reklamy. Avšak hľadáme človeka, ktorý sa bude vedieť samostatne zorientovať v Google Analytics a nanovo spojazdniť náš účet v Google AdWords a naplno začať využívať náš 10 000 dolárový mesačný rozpočet na reklamné kampane. Charakter tejto pozície bude vyžadovať veľmi pozitívny vzťah k vzdelávaniu a samostatnú prácu. Stručne teda pozícia vyžaduje:

  • Veľmi pozitívny vzťah k vzdelávaniu
  • Bezchybná slovenčina slovom aj písmom
  • Časová flexibilita a samostatnosť
  • Láska k dátam a analytike
  • Skúsenosti s Facebook Ad Managerom, AdWords a Google Analytics.

Zručnosti, ktoré sú výhodou:

  • Skúsenosti s Canva alebo bežnými grafickými programami
  • Anglický jazyk aspoň na úrovni B2

Čo ponúkame:

  • šancu pracovať na ukončení utrpenia zvierat a zastavení klimatickej zmeny
  • kompletné zaškolenie na pozíciu a do používania všetkych nástrojov a služieb
  • možnosť ďalšieho profesného rastu v organizácii
  • prístup k interným vzdelávacím materiálom, tréningom, knižnici a ďalším zdrojom
  • teambuildingovye aktivity
  • možnosti spolupráce s najefektívnejšími svetovými zvieracoprávnymi organizáciami súčasnosti

O organizácii:

Humánny pokrok je združením pre rozvoj ľudskosti a udržateľnosti. Sme hlasom zvierat a presadzujeme udržateľné riešenia, ktoré dokážu nasýtiť planétu. Humánny pokrok je členom globálnej koalície Open Wing Alliance bojujúcej proti klietkovému chovu sliepok, medzinárodnej organizácie Fur Free Alliance bojujúcej za ukončenie kožušinového chovu, a najväčšej zvieracoprávnej koalície v Európe – Eurogroups for the Animals.

Sme hlasom zvierat, ktoré sú v spoločnosti najpočetnejšie, vystavené najväčšej miere utrpenia, a najviac prehliadané. Pracujeme na princípoch efektívneho altruizmu a našim cieľom je nahradiť zvieratá vo výrobných procesoch. Združenie vzniklo v roku 2009 a v roku 2018 sa premenovalo na Humánny pokrok o.z. V roku 2019 úspešne presadilo zákaz kožušinového chovu na Slovensku. Okrem festivalu Vegánske hody a rastlinného programu Jem pre Zem, sa tak momentálne venuje programu Viac neznesiem! V rámci ktorého zabezpečuje záväzky od firiem ukončiť používanie vajec z klietkového chovu. Humánny pokrok sídli v Bratislave a v súčasnosti má 9 zamestnancov/kýň..

V prípade záujmu vyplňte najneskôr do nedele 10. októbra do 23:59 nasledovný formulár https://forms.gle/ZvK7XE6maCwA6VSh7

V prípade otázok sa neváhajte obrátiť na martin.smrek@humannypokrok.sk

Na základe splnenia úloh uchádzači/čky postúpia do ďalšieho kola. Tých/tie pozveme na online rozhovor v čase od 11 do 15. októbra.

ZDIEĽAŤ ČLÁNOK

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email