fbpx
5

Social media manažér/ka – dobrovoľnícka pozícia

Rozširujeme náš social media tím a hľadáme posily, ktoré budú dušou nášho tímu a chcú pomôcť budovať udržateľnú budúcnosť a svet bez krutosti voči zvieratám! Konkrétne hľadáme človeka, ktorý má blízky vzťah k sociálnym sieťam a rád by vytváral zaujímavý a hodnotný obsah.

Miesto výkonu práce: diaľkovo

Kedy: ihneď/dohodou

Pracovná doba: flexibilná, minimálne 6-10 hodín/týždenne + intenzívnejšie zaškolenie počas prvých týždňov

Odmena: neplatená dobrovoľnícka pozícia

Náplň práce:

Social media manažér/ka spracováva výstupy (kampaňové, novinkové, atď.) do publikovateľnej podoby – vytvára grafiku v jednoduchých programoch (Canva), zabezpečuje copywriting (v spolupráci s kampaniermi/kami) a dohliada na zvyšovanie dosahu a interakcií. Postupne sa učí tvoriť v téme vlastný obsah až do bodu, kedy samostatne vedie celú komunikáciu prideleného programu alebo kampane na sociálnych sieťach, vrátane komunikácie cez správy, moderovanie diskusií pod príspevkami, až po plánovanie rastu a rozvoja daného kanála. Postupom času môže k roli pribudnúť aj online marketing, ďalej sa rozvíjať a v prípade úspechov možnosť viesť celý social media tím. Pre začiatok je to pozícia na 6 hodín týždenne, ale je tu priestor zapojiť sa viac, alternatívne rozšíriť tím pre jednotlivé kanály o ďalších aktivistov/ky a neskôr sa podieľať na tvorbe komunikačnej stratégie jednotlivých programov a organizácie.

  • príprava a tvorba obsahu na sociálne siete
  • správa účtov na sociálnych sieťach (Facebook, Instagram)
  • rozvíjanie vzťahov konverzácie s publikom
  • účasť na navrhovaní, výrobe a riadení komunikačných výstupov pri realizácii kampaní a projektov
  • mediálne pokrytie vlastných podujatí

Pozícia je vhodná pre začiatočníka/čku. Požaduje sa ochota učiť sa nové veci, profesionalita, budovanie si prehľadu o aktuálnych trendoch na poli sociálnych sietí, kreativita, časová flexibilita, schopnosť samostatnej ako aj tímovej práce. Potrebná je pasívna znalosť angličtiny a plynulá slovenčina slovom aj písmom s výbornou gramatikou a štylistikou, schopnosť efektívneho vyhľadávania a spracúvania relevantných informácií, a v neposlednom rade, aktívne používanie Facebooku a Instagramu, ktoré je nevyhnutným predpokladom úspešnej uchádzačky či uchádzača.

Požiadavky na uchádzačku/a:

  • ochota vzdelávať sa, pozitívny vzťah k učeniu sa a sebarozvoju
  • aktívne používanie Facebooku a Instagramu
  • bezchybná slovenská gramatika
  • anglický jazyk na úrovni minimálne B2
  • schopnosť extrakcie dôležitých a relevantných informácií z textu
  • schopnosť aktívne a efektívne komunikovať s tímom

Zručnosti, ktoré sú výhodou:

  • skúsenosti so správou firemných účtov na sociálnych sieťach
  • skúsenosti s copywritingom
  • skúsenosti so základnými grafickými programami

Čo ponúkame:

  • šancu pracovať na ukončení utrpenia zvierat a zastavení klimatickej zmeny
  • kompletné zaškolenie na pozíciu a do používania všetkých nástrojov a služieb
  • možnosť ďalšieho profesného rastu v organizácii
  • prístup k interným vzdelávacím materiálom, tréningom, knižnici a ďalším zdrojom
  • teambuildingové aktivity
  • možnosti spolupráce s najefektívnejšími svetovými zvieracoprávnymi organizáciami súčasnosti

O Humánnom pokroku:

Sme hlasom zvierat, bránime ich slobodu a budujeme udržateľný svet bez krutosti. Sústredíme sa na zvieratá, ktoré sú v spoločnosti najpočetnejšie, vystavené najväčšej miere utrpenia, a najviac prehliadané. Pracujeme na princípoch efektívneho altruizmu a našim cieľom je nahradiť zvieratá vo výrobných procesoch. Združenie vzniklo v roku 2009 a v roku 2018 sa premenovalo na Humánny pokrok o.z.. Humánny pokrok je členom globálnej koalície Open Wing Alliance bojujúcej proti klietkovému chovu sliepok, medzinárodnej organizácie Fur Free Alliance bojujúcej za ukončenie kožušinového chovu, a najväčšej európskej zvieracoprávnej koalície Eurogroup for Animals. Humánny pokrok sídli v Bratislave a v súčasnosti má 8 zamestnancov/kýň.

V prípade záujmu odošlite najneskôr do nedele 11. apríla do 23:59 nasledovné dokumenty cez formulár https://forms.gle/YFaWBe8oyJuBmg4o6.

  1. Štrukturovaný životopis
  2. Motivačný list
  3. Vypracovanú úlohu so zadaním: “Ako by ste postupovali na sociálnych sieťach pri snahe presvedčiť mladých ľudí, aby sa aspoň jeden deň v týždni stravovali vegánsky?“ – návrh komunikácie na sociálne siete, s textovým aj vizuálnym prevedením.
  4. Uvítame, ak pripojíte linky na účty na sociálnych sieťach – osobné, pracovné, či akékoľvek iné, kde ste publikovali svoju tvorbu / podieľali sa na tvorbe príspevkov / alebo portfólio v inej forme (ak máte).

V prípade otázok, píšte monika.dancova@humannypokrok.sk

Na základe splnenia úloh uchádzači/čky postúpia do ďalšieho kola. Tých/tie pozveme na online rozhovor v čase od 19. do 25. apríla.

ZDIEĽAŤ ČLÁNOK

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email