Social-media

Social media manažér/ka (40 hodín týždenne)

Humánny pokrok hľadá nové posily, ktoré budú dušou nášho tímu, a chcú pomôcť budovať svet bez krutosti voči zvieratám. Aktuálne hľadáme človeka, ktorý bude viesť a rozvíjať náš tím sociálnych sietí, a starať sa o to, aby sme dokázali čo najlepšie komunikovať verejnosti našu, prácu, poslanie a aktivity.

Miesto výkonu práce: diaľkovo (s preferenciou krajských miest)

Nástup: 1. máj 2024

Pracovná doba: plný úväzok – 40 hodín týždenne

Do kedy: 1 rok na dobu určitú s následnou možnosťou predĺženia na dobu neurčitú

Mzda: základný plat od 1400 EUR brutto + navýšenie podľa skúseností a dĺžky pôsobenia v organizácii*

Náplň práce:

      • Správa účtov Humánneho pokroku na sociálnych sieťach.
      • Plánovanie a tvorba statického obsahu na sociálne siete.
      • Plánovanie, tvorba a úprava video obsahu na sociálne siete.
      • Vedenie a riadenie social media tímu zostaveného z plateného ako aj a dobrovoľníckeho personálu, vrátane výberu, tréningu a rozvoja nových členov a členiek.
      • Sledovanie vývoja sociálnych sietí, z pohľadu ich nových funkcií a trendov, následná príprava vzdelávacích materiálov, manuálov pre svoj tím.
      • Komunikácia a udržiavanie vzťahov s influencermi/kami, rovnako ako so zahraničnými partnermi.
      • Tvorba social media stratégie a nastavovanie cieľov pre jednotlivé programy a organizáciu ako celok.
      • Vyhodnocovanie analytických dát a navrhovanie zlepšení.
      • Pri zodpovedajúcej kvalifikácii aj možnosť prevzatia celého mediálneho oddelenia, vrátane práce s tradičnými médiami a newslettermi.

    Požiadavky na uchádzača/ku:

    Ideálna úspešná uchádzačka alebo uchádzač sa na sociálnych sieťach cíti ako doma. Dôverne pozná všetky trendové a kľúčové platformy, aktívne na nich pôsobí a prispieva do nich vlastným obsahom. Má bohaté skúsenosti so správou firemných účtov, a vie sa nimi aj pochváliť. Sleduje aktuálne trendy a presne vie, aké formáty a aký obsah práve teraz najlepšie funguje. Rozumie si so segmentáciou, a už na prvý pohľad vie, ktorý obsah patrí na ktorú platformu a kanál, ako aj to, akým hlasom by mal k publiku prehovárať. Rozumie si s analytikou, a bez dlhého váhania bude vedieť, kde potrebuje ktorý kanál zapracovať a na čom presne. Má silno rozvinuté vizuálne cítenie, a ovláda prácu so základnými grafickými programami. Má skúsenosti s vedením menšieho tímu, a vie ako naplno využiť potenciál dobrovoľníckeho programu. Dokáže zapáliť celý tím pre prácu na sociálnych sieťach a jej využívanie na boj za ochranu zvierat pred krutosťou. Motiváciu a zápal pre prácu nachádza vo výsledkoch vlastného tímu, v zlepšovaní sa v robení kvalitnej práce a vo víťazstvách pre zvieratá. 

    Od ideálnej uchádzačky alebo uchádzača očakávame:

        • Stotožnenie sa s víziou a poslaním Humánneho pokroku a s princípmi efektívneho altruizmu.
        • Vysokoškolské vzdelanie I. alebo II. stupňa so zameraním na žurnalistiku, mediálnu komunikáciu, marketingovú komunikáciu či príbuzné spoločenské vedy.
        • Angličtina slovom aj písmom na úrovni umožňujúcej profesionálnu prácu (minimálne na úrovni B2, ideálne C1)
        • Bezchybná slovenčina slovom aj písmom.
        • Veľmi pozitívny vzťah k vzdelávaniu.
        • Preukázané skúsenosti so správou firemných účtov na sociálnych sieťach (Facebook, Instagram, LinkedIn, X/Twitter, Threads).
        • Preukázané skúsenosti s prácou so základnými grafickými programami (Adobe Photoshop, Canva, a pod.).
        • Časová flexibilita a schopnosť pracovať pod stresom.
        • Niekoľkokrát do týždňa dostupnosť na stretnutiach s dobrovoľníkmi a dobrovoľníčkami, ktoré sa konajú prevažne v časoch medzi 17:00 a 20:00.

      Vlastnosti, ktoré sú výhodou:

          • Znalosť zvieracoprávneho hnutia na Slovensku a vo svete.
          • Skúsenosti s dobrovoľníctvom.
          • Aktívne používanie TikTok.
          • Skúsenosti so zastrešovaním širšej mediálnej agendy.
          • Skúsenosti s brandbuildingom a community engagementom.

        Mal/a by som sa prihlásiť, aj keď nespĺňam všetky požiadavky ideálne?

        V Humánnom pokroku chceme pracovať s tými najlepšími ľuďmi a nechceme, aby nás naše skreslenia a predsudky v tomto brzdili. Preto silno podporujeme ľudí všetkých farieb pleti, sexuálnej orientácie, rodu, zdravotného stavu, postihnutia, či pôvodu, aby sa na túto pozíciu prihlásili. Vážime si rôznorodé pracovné prostredie, aktívne pracujeme na tom, aby bolo oslobodené od diskriminácie a nenávistných prejavov, a to ako pri výberovom procese, tak aj počas výkonu práce.

        Výskumy ukazujú, že muži sa prihlasujú na pracovné pozície, aj keď spĺňajú len 60 % požiadaviek, zatiaľ čo ženy a ľudia z marginalizovaných skupín sa hlásia len ak spĺňajú 100 % požiadaviek. Ak máte silný zápal pre poslanie Humánneho pokroku, a myslíte si, že máte to, čo je potrebné na to, aby ste na tejto pozícii uspeli, aj keď nespĺňate všetky požiadavky, prosím, prihláste sa. Oceníme príležitosť zvážiť Vašu prihlášku.

        Čo ponúkame:

            • Prácu, ktorá mení svet.
            • Príležitosť ukončiť krutosť voči zvieratám, a pracovať na riešení klimatickej krízy.
            • Bezplatný prístup ku knižnici, vzdelávacím materiálom, tréningom a konferenciám.
            • 10 platených hodín mesačne na vzdelávanie sa a rozvoj.
            • 3 sick days ročne.
            • Teambuildingové aktivity a miestnu aktivistickú komunitu.
            • Možnosti spolupráce s tými najefektívnejšími zvieracoprávnymi organizáciami na svete.
            • Kompletné zaškolenie na pozíciu a do používania všetkých nástrojov a služieb.

          O organizácii:

          Humánny pokrok je hlasom zvierat a presadzuje udržateľné riešenia, ktoré dokážu nasýtiť planétu. Sme členmi popredných medzinárodných zvieracoprávnych koalícií združujúcich tie najefektívnejšie zvieracoprávne organizácie na svete: Open Wing Alliance, Eurogroup for Animals a Aquatic Animals Alliance. V súčasnosti má 16-členný platený personál a celkovo viac ako 60 aktivistiek a aktivistov. Medzi najväčšie úspechy Humánneho pokroku patrí zákaz kožušinového chovu na Slovensku, početné záväzky predajcov a výrobcov vajec ukončiť používanie vajec z klietkového chovu či predaj živých kaprov, ako aj jeden z najväčších food festivalov na Slovensku – Vegánske hody.

          Prihlásenie sa na pozíciu:

          Zaregistrujte sa vyplnením registračného formulára najneskôr do 22.3.2024, a nezabudnite priložiť nasledovné vypracované zadanie:

          Národná rada SR práve schválila zákon zakazujúci vytrhávať medveďom obočie počas vianočných sviatkov. Toto víťazstvo je potrebné odkomunikovať verejnosti. Vypracujte preto nasledovné:

              1. Text a vizuál všetkých výstupov a formátov na všetky účty Humánneho pokroku na sociálnych sieťach, na ktorých by ste Vy túto informáciu odkomunikovali.

              1. Odôvodnenie Vášho výberu a spracovania.

            Výberový proces pozostáva zo štyroch kôl – formulár, test zručností, štrukturovaný videohovor, a záverečný videohovor. Výberový proces plánujeme ukončiť do konca apríla. V prípade otázok sa neváhajte obrátiť na lucia.adamjakova@humannypokrok.sk.

            Postup:

            Prihlasovanie sa do 1. kola vyplnením formulára do 22.03.2024
            2. kolo – test zručností: 04.-05.04.2024
            3. kolo – štruktúrovaný videohovor: 16.-19.04.2024
            4. kolo – záverečný videohovor: 22.-24.04.2024
            Uzatvorenie výberového procesu do 30.04.2024

             

            * Konečná výška mzdy sa stanovuje na základe počtu odpracovaných rokov na relevantnej pracovnej pozícii (3 % za každý celý rok – vyhodnocuje komisia), podľa počtu dobrovoľníckych rokov v Humánnom pokroku a zakladajúcich organizáciách (3 % za každý celý rok), a následne podľa rokov na platenej pozícii v Humánnom pokroku (7 % za každý celý rok). Konečnú mzdu sa dozviete pred finálnou ponukou spolupráce na základe dodaných podkladov.

            ZDIEĽAŤ ČLÁNOK

            Kapry celé dni nehybne čakajú natlačené jeden na druhom v malej kadi na rušnej ulici, kde nepoznajú nič iné, len strach. Opakovane sa s nimi hrubo manipuluje a domov si odnášate kapra s bolestivými poraneniami po celom tele. V igelitovej taške sa dusí niekoľko desiatok minút. Takýto prevoz je pre kapra stresujúci boj o holý život. Voda vo vani je pre kapra príliš teplá na to, aby v nej vedel pokojne tráviť svoje posledné hodiny. Vo vode je navyše chlór, ktorý mu páli sliznice a žiabre. Kapor v domácich podmienkach často umiera pomaly a v bolestiach. Častou praktikou je utlčenie na smrť.  

            Sliepky v klietkovom chove nemôžu robiť nič, čo je pre ne prirodzené a dôležité. Nemôžu sa kúpať v prachu a zbavovať sa tak parazitov, nemôžu si hľadať potravu a skúmať okolie, čím v prírode trávia väčšinu svojho času, a nemôžu si ani len stavať hniezda. Pre vaječný priemysel sú len strojmi na peniaze. Sliepka sa v takýchto podmienkach zakrátko doslova zblázni, čo následne vedie k početným konfliktom a kanibalizmu.

            Každoročne trpí a zomiera na kožušinových farmách krutou a barbarskou smrťou 100 miliónov zvierat. Celý svoj život strávia v malej špinavej klietke a umierajú v plynových komorách, a neraz pri sťahovaní kože zaživa. Od kožušín sa však už odvracajú popredné módne značky, a čoraz viac krajín tento barbarský priemysel stavia mimo zákon. Na Slovensku sa nám to už podarilo v roku 2019. Nasledovalo Taliansko, Francúzsko, Estónsko a Írsko. Teraz je čas, aby sme ho zakázali v celej Európskej únii.